AD Economy hledá novou kolegyni do svého týmu

Jsme tým zkušených odborníků poskytující klientům široké spektrum služeb v oblasti vedení účetnictví, ekonomiky, financování, statutárních služeb, managementu a marketingu.

ÚČETNÍ ASISTENTKA

VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ BUDE:

  • zadávání účetních dokladů do účetního systému
  • účtování pokladních dokladů
  • podpora samostatných účetních
  • úzká spolupráce s hlavní účetní
  • spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách
  • vystavování faktur
  • práce v účetním programu Helios, Pohoda
  • administrativní a asistentské práce pro společnost
  • plnění úkolů zadaných ředitelem společnosti

VAŠE KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY JSOU:

  • SŠ / VŠ ekonomického směru
  • praxe není podmínkou
  • dobrá znalost PC (MS Office Word, Excel, Outlook)
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a důslednost, organizační schopnosti
  • loajalita, pozitivní myšlení, optimismus, časová flexibilita, ochota učit se novým věcem

NABÍZÍME VÁM:

  • práce na hlavní pracovní poměr
  • odpovídající platové ohodnocení
  • moderní pracovní prostředí s přátelskou firemní kulturou
  • široký systém zaměstnaneckých benefitů: stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity, týden dovolené navíc, sick days, výuka cizích jazyků na pracovišti, pravidelné teambuildingové aktivity a další
  • AD Economy je stabilní firma se zázemím silné a dynamické skupiny AD Group

 

Svůj strukturovaný životopis s fotkou nám zašlete na email mullerova@adeconomy.cz

 

Datum nástupu:         ihned nebo dohodou

Adresa pracoviště:    Brno

Kontakt:                        Lucie Müllerová, mullerova@adeconomy.cz          

 

 

 


 

Máte zkušenosti s vedením kompletní účetní agendy a uvažujete o změně?

Máme pro Vás příležitost rozšířit náš tým!

Jsme tým zkušených odborníků poskytující klientům široké spektrum služeb v oblasti vedení účetnictví, ekonomiky, financování, statutárních služeb, managementu a marketingu.

​SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ

VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ BUDE:

  • vedení podvojného účetnictví
  • samostatné zpracování kompletní účetní agendy pro naše klienty (mimo mezd), zejména účetní výkazy a účetní závěrky
  • práce v účetním programu Helios, Pohoda
  • spolupráce s controllingem
  • zpracování DPH, silniční daně, daně z nemovitých věcí a daně z nabytí nemovitých věcí
  • zpracování přiznání daně z příjmu právnických osob
  • spolupráce s auditorem a daňovým poradcem

VAŠE KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY JSOU:

  • SŠ / VŠ ekonomického směru
  • praxe min. 3 roky v oboru podmínkou
  • zkušenost s účtováním developerských projektů výhodou
  • dobrá orientace v daňových předpisech v návaznosti na účetnictví, a to zejména daně z příjmů a DPH
  • výhodou je znalost účetních programů Helios a Pohoda (případně Vás naučíme)
  • dobrá znalost PC (MS Office Word, Excel, Outlook)
  • zodpovědnost, samostatnost a pečlivost
  • loajalita a profesionalita

NABÍZÍME VÁM:

  • odpovídající platové ohodnocení, práce na hlavní pracovní poměr
  • moderní pracovní prostředí s přátelskou firemní kulturou
  • pravidelné profesní vzdělávání
  • široký systém zaměstnaneckých benefitů: stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity, týden dovolené navíc, sick days, výuka cizích jazyků na pracovišti, pravidelné teambuildingové aktivity a další
  • AD Economy je stabilní firma se zázemím silné a dynamické skupiny AD Group

 

Datum nástupu:         ihned nebo dohodou

Adresa pracoviště:    Brno

Kontakt:                        Lucie Müllerová, mullerova@adeconomy.cz